Контрольная работа 4 класс кузовлев 4 четверть: Контрольная работа за 4 четверть 4 класс УМК Кузовлев

Содержание

Контрольная работа за 4 четверть 4 класс УМК Кузовлев

Form 4 Term 4 Variant 2

I. Прослушай стихотворение и выпиши недостающие слова из рамочки

Penny Proctor, she’s (1) ___,

Comes to see you when you are (2) ___.

Mable Meacher, language (3) ___,

Teaches English, French, and Greek.

Henry Hecto, he’s (4) ___,

Plays a character in (5) ___.

Patty Prentice, she’s (6) ___,

She’s beautiful and slim.

Peter Palmer, he’s (7) ___,

He’s got cows and pigs and ducks.

Ronnie Ringer, he’s (8)___,

He plays music, sings and dances.

II. Прочитай текст. Найди правильные ответы на вопросы.

1. Why did the young lady come to the man?

a) She asked to make a new toy.

b) She asked to make new clothes for the soldier.

c) She asked him to sing.

2. What did the master begin to make?

a) A sword

b) a doll

c) clothes

3. Who wanted to dance?

a) a bear

b) a doll

c) a rat

4. What did the rat want to find?

a) a guitar

b) something to eat.

c) a clown

5. Why did the rat go away?

a) She wasn’t hungry.

b) The music was too loud.

c) She didn’t like clowns.

III. Заполни пропуски, используя оборот to be going to или Present Perfect

  1. -What ____ you ___ (to do) on the holidays?

-I’m going to visit my relatives in the country.

  1. -Where ____ you ___ (to spend) the weekends?

— We are going to stay at home.

  1. — ___ Peter ____ (to have) a birthday party?

-Yes, he is.

  1. Oh, your kitchen___ (to change)!

-Yes, it has.

  1. ___ you ____ (to buy) food for Tiggy?

No, I haven’t.

IV. Выберите правильный вариант.

  1. March is the first/the third month of spring.

  2. There are thirty/thirtieth days in September.

  3. Her birthday is on the fourteen/fourteenth of May

  4. There are three/third oranges in the fridge

  5. Saturday is six/the sixth day in week.

V. Заполни пропуски словами из рамочки

  1. A ______ tells people the news.

  2. Peter likes football. His dream job is a _____.

  3. Jane wants to _____ in films and plays.

  4. Doctors help ______ people.

  5. Kate dreams to be a _____ actress.

  6. I like to read books in my ____ time.

Контрольные работы к учебнику “English 4” под ред. В.П. Кузовлева 2018 год

Оценка образовательных результатов по предмету.

Контрольная работа № 1

1 задание

Прослушай текст. Отметь значком ‘+’ верные утверждения, а значком ‘-’ — неверные.

1) Kenny is a big snake.

2) Lonny and Kenny are good friends.

3) Kenny is scared of Lonny.

4) Lonny lives near the river.

5) Many animals can’t see the green snake in the forest.

6) Kenny is taller than Lonny.

2 задание

Выбери верный ответ.

1) We enjoy … together. a) travel         b) travelling         c) traveled

2) We … an elephant last summer. a) see                 b) sees          c) saw

3)  I … learn science. a) did          b) will                 c) am

4) What did you … to do? a) decide          b) decided         c) to decide

5) There are five … in the zoo. a) reptile         b) reptiled         c) reptiles

6) This tiger … run very well. a) can                 b) cans         c) to can

3 задание

Прочитай текст и кратко ответь на вопросы после него.

The children and the bird

Last summer Mike and Ann went to the forest. The day was fine. It was very hot and sunny. Mike and Ann walked in the forest and then they sat down under a big tree. They talked and talked. Suddenly they saw a small bird on the ground (на земле) under the tree. Mike took the bird in his hands and the children went home. They put the bird into the box. The children liked the bird very much. They gave the bird corn and water. The bird lived in their house for two weeks. They played every day. Then Mike and Ann took the bird back to the forest. The bird was very happy.

1) Where did Mike and Ann go last summer?

2) Was it a sunny day?

3) Did the children see a big bird under the tree?

4) Where did Mike and Ann go with the bird?

5) What did the children give the bird?

6) Did Mike and Ann take the bird back to the forest?

4 задание

Переведи с русского на английский.

1) Моя собака больше, чем твоя кошка.

2) Это животное – самое быстрое в мире.

3) Вчера он принёс письмо.

4) Завтра мы будем ждать.

5) У меня есть много различных вещей.

6) Аллигатор хуже, чем акула.

ENGLISH-4                                                                                                _______            TERM 1 (UNITS 1-2)

TEST

ТЕКСТ ДЛЯ АУДИРОВАНИЯ

Kenny and Lonny

Hi! My name is Kenny. I’m from Africa. I am a giraffe. I have got many friends. My best friend is Lonny. He is a big snake. He is a python. I’m not scared of him. He is kind.

I live near the river. Lonny’s home is in the forest. Lonny is green and many animals can’t see him. But I can always find Lonny because I’m tall and smart. We are different but we like to play together. We have fun every day.

Контрольная работа № 2

  1. Задание

Переведи выражения на английский язык.

  1. 7 часов утра.

  2. 14.30 дня.

  3. 16.45.

  4. Полдень.

  5. Полночь.

  6. 6 часов вечера.

2 задание

Выбери подходящую реплику к ситуации.

  1. It’s 11 o’clock pm.

  1. Get up! b. Go to bed! c. Do your homework!

  1. I am hungry.

  1. Wash the dishes! b. Eat your meal! c. Walk with the dog!

  1. It’s 8 o’clock in the morning.

  1. Don’t be late! b. Turn off the computer! c . Don’t be silly!

3 задание

Составь предложения в Present Progressive из набора слов.

  1. Nick, riding, is, a bike, now.

  2. You, not, are, doing your, homework!

  3. Reading, a book, she, is, at the moment.

  4. Now, you, are, doing, what?

  5. Mike and Helen, playing, computer games, are?

  6. Writing, we, on the blackboard, are.

  7. Am, I, listening to, teacher, the.

  8. Dog, is, Jack, walking, with, the, where?

  9. Freddie, is, eating, not, his lunch.

  10. Sleeping, is, she, now?


4 задание

Напиши названия школьных принадлежностей по-английски.

a) d) b) e) c) f) 

Контрольная работа № 3

1 задание

Найди перевод

1. a bus station a) газовая плита

2. a theatre b) библиотека

3. a living room c) ветеринар

4.  downstairs  d) автобусная станция

5. a sportsman  e) писатель

6. a library f) театр

7. a writer g) внизу

8. a pet shop h) гостиная

9. a cooker i) спортсмен

10. a vet j) зоомагазин

2 задание

Выбери правильный вариант

1. I (am / is) going to be a model.

2. She (are / is) going to help people.

3. We (am / are) going to write stories.

4. He (is / am) going to be a sportsman.

5. They ( is / are) going to sing.

3 задание

Переведи предложения

1. Я собираюсь стать актером.

2. Она не собирается быть учителем.

3. Они собираются посетить музей.

4. Вы собираетесь танцевать?

5. Он собирается стать спортсменом.

( посещать – visit, танцевать – dance )

4 задание

Напиши цифрами

1. Eleventh 2. Fourty 3.Sixty-seven 4.

Eighteen 5. Thirty-nine

Контрольная работа № 4

1 задание

Прочитай отрывок из книги «Чудесное лето» (Thimble Summer by Elizabeth Enright) и выполни задание после текста.

Garnet!” called her mother from the house. “Get dressed this minute!”

“Will Timmy get a prize at the competition, mother?” Garnet asked.

“I hope,” said her mother.

Garnet went up to her room. She put on the blue dress and shoes. She looked wonderful.

“Mr Freebody is here with his car, let’s put Timmy in the box,” Garnet’s mother said.

“I’m going to ride in the car with you, Mr Freebody,” Garnet told him.

“It’s time to start.”

“Citronella!” called Garnet, “Ride with us.

“It’s a good day for a fair,” said Mr Freebody, “it isn’t cold, it isn’t hot.”

And they drove. Soon they could see New Conniston.

They saw little homes, then big important shops, the park and the place of the city where the fair was.

“I like a fair,” said Mr Freebody.

They stopped near the first pavilion. The man there was fat and kind. His name was Fred Lembke. He and Mr Freebody put Timmy in a nice clean cage.

“He’s a fine little pig,” said Mr Lembke. He took a notebook from his pocket and asked Garnet all about Timmy.

There were a lot of things to see and do at the fair.

First the girls looked at all the other pigs in the pavilion. Some pigs were bigger than Timmy.

“Well,” said Garnet, “I think Timmy is the nicest pig.” “He’s the most beautiful, too,” said Citronella.

2 задание

Выбери вариант, который соответствует тексту, обведи букву выбранного ответа (а или Ь).

1. Timmy was

a) a pig. b) a boy.

2. Garnet wore

a) a dress. b) shorts.

3. Garnet, Citronella, Mr Freebody and Timmy went

a) for a walk. b) to the fair.

4. The weather was

a) nice. b) cold.

5. They stopped near pavilion

a) number 4. b) number 1.

6. Garnet told Mr Lembke some things about

a) Mr Freebody. b) Timmy.

7. Timmy was

a) fatter than the other b) nicer than the other pigs.

8. The biggest pig in the pavilion was

a) Timmy. b) another pig.

3 задание

VOCABULARY/GRAMMAR 1. В мае погода может быть по-летнему тёплой. Как английские дети отвечают на вопрос: «Что для вас является началом лета?» Подчеркни правильный вариант ответа. Задание (0) уже сделано в качестве примера.

“Summer (0) (has come/will come) because the ground (1) (is/was) hot now.”

“At last my mum (2) (takes/has taken) my summer clothes out of the wardrobe. I think I will put them on tomorrow.”

“My parents tell me: “(3) (Go/To go) to the park, it’s a nice day!”

“The sky is blue and it is very hot now. People (4) (have worn/are wearing) sun hats.”

“It is summer because we (5) (have/are going to have) a barbecue tomorrow.”

“The (6) (longer/longest) day of the year is in summer and it is my favourite!”

“I think it is the start of summer because I (7) (am tidying up/tidied up) my house for the summer holidays now.”

“My mum (8) (bought/has bought) a new summer skirt for me. It is very nice. I (9) (wear/am going to wear) it next Sunday.”

“My friends say: “(10) (Don’t forget/Not forget) to bring cakes to the picnic on the beach.

4 задание

Прочитай отрывок из книги «Пятеро детей и чудовище» (Five Children and It by Edith Nesbit). Заполни пропуски (1 — 12) подходящими словами, подчеркни выбранный ответ (а, b или с). Задание (0) уже сделано в качестве примера.

The house was four kilometres from the (0) Station. Soon the children saw a white house with a green (1) and lots of trees. “Here we are!” Mother said. Robert, Anthea, Jane and Cyril hurried (2) the car. But mother didn’t (3) . She did not like the house very much (4) it was old and there were no (5) in it. The children ran (6) the house. They were happy. In a big city they couldn’t go to shops and (7) Here they (8) walk and do what they want. (9) the house the children found a fairy. Fairies could be (10) . This fairy was brown and furry and (11) said ________ . «Tell us who you are,» Anthea. “A fairy, (12) _______.

5 задание

Расскажи, чем запомнилась начальная школа. Ты можешь использовать слова в рамке.

Расспросите друг друга и расскажите о том, будут ли ваши летние каникулы отличаться от тех, которые были в прошлом году

What did you …?

Did you …?

Did you have time for …?

Are you going to …. this summer?

Will you …?

….. ….. …?

Тесты — «Английский язык», Кузовлев В.П., Перегудова Э.Ш. и др.

Выберите категорию: Все категорииАнглийский языкВнеурочная деятельностьДиректору, завучуДоп. образованиеИЗО, МХКИностранные языкиИнформатикаКлассному руководителюКоррекционное обучениеЛитературное чтениеЛогопедия, ДефектологияМатематикаМузыкаНачальные классыНемецкий языкОБЖОкружающий мирРелигиоведениеРодная литератураРодной языкРусский языкСоциальному педагогуТехнологияУкраинский языкФизическая культураФранцузский языкШкольному психологуДругое

Выберите класс: Все классы1 класс2 класс3 класс4 класс5 класс6 класс7 класс8 класс9 класс10 класс11 класс

Выберите учебник: Все учебники»Английский для младших школьников», И. А.Шишкова, М.Е.Вербовская, Под редакцией Н.А. Бонк»Английский язык», Верещагина И.Н., Афанасьева О.В.»Английский язык», Горячева Н.Ю., Ларькина С.В., Насоновская Е.В.»Английский язык», Комарова Ю.А., Ларионова И.В.»Английский язык», Кузовлев В.П., Перегудова Э.Ш. и др.»Английский язык», Тер-Минасова С.Г., Узунова Л.М. и др.»Английский язык», Алексеев А.А., Смирнова Е.Ю., Э. Хайн и др.»Английский язык», Биболетова М.З., Денисенко О.А., Трубанева Н.Н.»Английский язык (в 2 частях)», Вербицкая М.В. И др. / Под ред. Вербицкой М.В.»Английский язык (в 2 частях)», Верещагина И.Н., Афанасьева О.В.»Английский язык (в 2 частях)», Баранова К.М.,Дули Д., Копылова В.В. и др.»Английский язык (в 2 частях)», Быкова Н.И., Дули Д., Поспелова М.Д. и др.»Английский язык (в 2 частях)», Афанасьева О.В., Михеева И.В.»Английский язык. Часть 1″, Афанасьева О.В., Михеева И.В.

Выберите тему: Все темыЧасть 1My summer favoritesThe animals I likeIt’s time for me!I like my school!Grammar supportLinguistic and cultural guideVocabularyList of namesLearning to learn notesЧасть 2The place that makes me happyThis is where I liveMy dream jobThe best moments of the yearGrammar supportLinguistic and cultural guide VocabularyList of namesLearning to learn notes

Итоговая контрольная работа по английскому языку для 4 класса за III четверть в формате теста

Всероссийский конкурс для учителей английского языка

«10 главных вопросов»

Итоговая контрольная работа по английскому языку

для 4 класса за III четверть в формате теста


 

УМК “English 4”

Авторы: В. П. Кузовлев, Э.Ш. Перегудова, О.В. Стрельникова, О.В. Дуванова

Темы: The place that makes me happy (Unit 5)

This is where I live (Unit 6)

My dream job (Unit 7)

Цели:

развивающий аспект: развитие способностей к самоконтролю и самооценке, развитие умения выполнять задания в тестовых форматах;

воспитательный аспект: формирование навыков самостоятельной,
целенаправленной работы; воспитание дисциплинированности и настойчивости при выполнении заданий;

учебный аспект: контроль основных навыков и умений, над которыми велась работа в циклах 5, 6 и 7.

Речевой материал: материал циклов 5, 6 и 7.


 

Автор разработки контрольно-измерительного материала

учитель английского языка

МБОУ СОШ с. Стегаловка

Долгоруковского района

Липецкой области

Терехова Лариса Николаевна

 

 

Инструкция к заданиям

1. Учащиеся выписывают слова из рамочки, которые содержат соответствующие звуки.

2. Учащиеся зачеркивают лишнее слово.

3. Учащиеся подбирают к каждому слову соответствующую картинку и соединяют стрелочкой.

4. Учащиеся составляют словосочетания, подбирая к словам из первого столбика подходящие по смыслу слова из второго столбика. Ответ записывают в таблицу.

5. Учащиеся нумеруют предлоги в соответствии с картинками. Цифры записывают в клеточки.

6. Учащиеся заполняют пропуски в предложениях, записывая числительные, данные в скобках, словами.

7. Учащиеся выбирают правильную форму глагола to be из предложенных в скобках трех вариантов и подчеркивают ее.

8. Учащиеся заполняют пропуски в предложениях, записывая глаголы, данные в скобках, в правильной форме в Present Perfect или Past Simple.

9. Учащиеся читают описания различных комнат, выбирают подходящий по смыслу заголовок и записывают ответ в таблицу. Один ответ лишний.

10. Учащиеся читают названия достопримечательностей и выписывают их в три колонки в соответствии со страной, в которой они находятся.

 

Test

1. Write down the words from the box with these sounds:

[] ­­­­­­­­­­­­­_______________________________________________________________

[eı] _______________________________________________________________

[eə] _______________________________________________________________

[əu] ______________________________________________________________

[au] ______________________________________________________________

throw, library, upstairs, house, down, chair, change, window, paint, writer

2. Cross out the odd word.

1) a sofa, a kitchen, a chair, a wardrobe, a cupboard

2) pet shop, supermarket, bus station, shopping centre, toy shop

3) hospital, museum, theatre, library, cinema

3. Match the pictures with the words.

a singer

 

 

a teacher

a writer

 

 

a model

a farmer

 

 

a doctor

a vet

 

 

a reporter

a pilot

 

 

a sportsman

 

 

4. Make the correct word combinations.

1) a carpet

2) flowers

3) to turn

4) to go

5) to get off

a) around the shopping centre

b) straight on

c) the bus

d) on the floor

e) right

 

5. Number the prepositions according to the pictures.

– into

– down

– across

– up

– out of


 


 


 

6. Write the numerals as words.

1) The (23) _____________________________ of April is my birthday.

2) He bought a lot of toys on the (2) ______________ floor.

3) December is the (12) ______________ month of the year.

4) My (1) _______________ doll was Barbie.

5) In the (5) ______________ lesson we read fairy tales.

 

7. Choose the correct form. Underline it.

1) I (am / is / are) going to be a teacher.

2) What (am / is / are) you going to be?

3) My friend (am / is / are) going to be famous.

4) My mother’s friends (am / is / are) going to live in the USA.

5) (Am / Is / Are) her sister going to work in a hospital?

 

8. Open the brackets and put the verbs in the correct form. Use Present Perfect or Past Simple.

1) I am happy because my mother (buy) _________________ me a new computer game. What game ______ she (buy) _________ you? – She (buy) ___________me a Star Wars game.

2) I (break) _______________________ the window!

How _________ you (break) ___________ it? – I (play) _____________ football.

3) Children, come here! I (make)_______________________ a cake. What cake _________you (make) ___________? – I (make) ___________ a cherry cake.

 

9. Read the descriptions of different rooms. Choose the right title for each description. There is one extra title.

1) People can prepare breakfast or dinner in this room. Women usually spend much time there. We have a fridge, a table, a cooker and a cupboard in this room.

2) There are beds or a sofa in this room. You can see a wardrobe there. People have a rest in this room.

3) This room is not very large. We take a shower or have a bath in this room. You can clean your teeth, wash your hands and face there.

a) A bathroom

b) A living room

c) A kitchen

d) A bedroom

10. Read the names of the interesting places. Write them down in three columns:

Rock Creek Park, The Pushkin Museum of Fine Arts, Hyde Park, The Gorky Park, The Smithsonian, The British Museum

Russia

Great Britain

The USA

   
   


 

Answers

1. Write down the words from the box with these sounds:

[] ­­­­­­­­­­­­­– library, writer

[eı] – change, paint

[eə] – upstairs, chair

[əu] – throw, window

[au] – house, down

 

2. Cross out the odd word.

1) a sofa, a kitchen, a chair, a wardrobe, a cupboard

2) pet shop, supermarket, bus station, shopping centre, toy shop

3) hospital, museum, theatre, library, cinema

3. Match the pictures with the words.

a singer

 

 

a writer

a teacher

 

a farmer

a model

 

a vet

a doctor

 

 

a pilot

a reporter

 

 

a sportsman

 
 

 


 


 

4. Make the correct word combinations.

1) a carpet

2) flowers

3) to turn

4) to go

5) to get off

a) around the shopping centre

b) straight on

c) the bus

d) on the floor

e) right


 


 

5. Number the prepositions according to the pictures.

 

– into

 

 

– down

 

 

– across

 

 

– up

 

– out of


 


 


 

6. Write the numerals as words.

1) The (23) twenty-third of April is my birthday.

2) He bought a lot of toys on the (2) second floor.

3) December is the (12) twelfth month of the year.

4) My (1) first doll was Barbie.

5) In the (5) fifth lesson we read fairy tales.

 

7. Choose the correct form. Underline it.

1) I (am / is / are) going to be a teacher.

2) What (am / is / are) you going to be?

3) My friend (am / is / are) going to be famous.

4) My mother’s friends (am / is / are) going to live in the USA.

5) (Am / Is / Are) her sister going to work in a hospital?

 

8. Open the brackets and put the verbs in the correct form. Use Present Perfect or Past Simple.

1) I am happy because my mother (buy) has bought me a new computer game. What game did she (buy) buy you? – She (buy) bought me a Star Wars game.

2) I (break) have broken the window!

How did you (break) break it? – I (play) played football.

3) Children, come here! I (make) have made a cake. What cake did you (make) make? – I (make) made a cherry cake.

 

9. Read the descriptions of different rooms. Choose the right title for each description. There is one extra title.

1) People can prepare breakfast or dinner in this room. Women usually spend much time there. We have a fridge, a table, a cooker and a cupboard in this room.

2) There are beds or a sofa in this room. You can see a wardrobe there. People have a rest in this room.

3) This room is not very large. We take a shower or have a bath in this room. You can clean your teeth, wash your hands and face there.

a) A bathroom

b) A living room – an extra title

c) A kitchen

d) A bedroom


 

10. Read the names of the interesting places. Write them down in three columns:

Rock Creek Park, The Pushkin Museum of Fine Arts, Hyde Park, The Gorky Park, The Smithsonian, The British Museum

Russia

Great Britain

The USA

The Pushkin Museum of Fine Arts

Hyde Park

Rock Creek Park

The Gorky Park

The British Museum

The Smithsonian

 

Использованные ресурсы

1. https://yandex.ru/images/search?text=teacher%20clipart&img_url=http%3A%2F%2Fwww.aligarhtrade.com%2Fwpcontent%2Fuploads%2F2016%2F04%2Fteacher_1460222299-879×460.jpeg&pos=0&rpt=simage&lr=9

2. https://yandex.ru/images/search?text=%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9&img_url=http%3A%2F%2Fwww.ds89.irdou.ru%2Fportals%2F234%2F%25D0%25B4%25D0%25BE%25D0%25BA%25D1%2582%25D0%25BE%25D1%2580%2520%25D0%2590%25D0%25B9%25D0%25B1%25D0%25BE%25D0%25BB%25D0%25B8%25D1%2582.jpg&pos=13&rpt=simage&lr=9

3. https://yandex.ru/images/search?text=writer%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9&img_url=https%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fc%2Fca%2FQuill_%2528PSF%2529.png&pos=1&rpt=simage&lr=9

4. https://yandex.ru/images/search?text=vet%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9&img_url=http%3A%2F%2Fwww. graycell.ru%2Fpicture%2Fbig%2Fveterinar.jpg&pos=13&rpt=simage&lr=9

5. https://yandex.ru/images/search?text=singer%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9&img_url=https%3A%2F%2Fcdn.riastatic.com%2Fphotosnew%2Fgeneral%2Fadv_photos%2Furoky_vokala_y_bandury__33269326m.jpg&pos=16&rpt=simage&lr=9

6. https://yandex.ru/images/search?p=3&text=model%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9&img_url=http%3A%2F%2Fall4design.ru%2Fuploads%2Fimages%2FPeople%2Fpreview%2FPeople_1231.jpg&pos=120&rpt=simage&lr=9

7. https://yandex.ru/images/search?p=1&text=pilot%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9&img_url=https%3A%2F%2Fthumbs.dreamstime.com%2Fz%2Fcartoon-aviator-blue-sky-14187128.jpg&pos=42&rpt=simage&lr=9

8. https://yandex.ru/images/search?text=reporter%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9&img_url=https%3A%2F%2Filvoloflightcrw. files.wordpress.com%2F2013%2F08%2Fdreamstimemaximum_10828836.jpg&pos=12&rpt=simage&lr=9

9. https://yandex.ru/images/search?text=sportsman%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9&img_url=https%3A%2F%2Fpreviews.123rf.com%2Fimages%2Fclairev%2Fclairev1304%2Fclairev130400051%2F19059056-Sport-and-gym-theme-Stock-Vector-weights-lifting-weight.jpg&pos=12&rpt=simage&lr=9

10. https://yandex.ru/images/search?text=farmer%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9&img_url=https%3A%2F%2Fthumbs.dreamstime.com%2Fz%2Fcartoon-farmer-small-hay-cart-24307975.jpg&pos=26&rpt=simage&lr=9

11. https://yandex.ru/images/search?text=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%20%D0%B8%20%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%20%D0%B2%20%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BC%20%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA%D0%B5&img_url=http%3A%2F%2Fmoya-detka. ru%2Fimages%2Fstatic.dochkisinochki.ru%2Fupload%2F_catalog%2F49%2Fa4%2Fb6%2FGL000181626_001.jpg%2F&pos=24&rpt=simage&lr=9

Комментарий к тексту


Полная версия урока с правильными ответами в загруженном файле в начале материала. Здесь, к сожалению, не все верно отображено: в ответах заданий №2 не зачеркнуто лишнее слово, №3 не соединено стрелочкой, №7 не подчеркнут правильный вариант, №5 непонятно обозначены последние 2 ответа. При скачивании файла все отображается правильно.

 

Тест по английскому языку (5 класс): Контрольная работа для 4 класса по УМК Кузовлев «English 4».

Контрольная работа 4 класс

1. Составьте правильные словосочетания:

 1) a carpet                 a) around the shopping centre                                               

 2) trees                      b) straight on 

 3) to turn                   c) the bus 

 4) to run                     d) on the floor

 5) to get off                      e) left

(Ответы запишите в виде таблицы).

 

2.  Рядом  с предлогом запишите номер соответствующей картинки. 

      – out of        

      – down 

      – across 

      – up 

      – into 

         

              

                 

3. Запишите числа словами – порядковыми числительными.

1) The (23) _____________________________ of September is my birthday.

2) He bought a lot of toys on the (2) ______________ floor.

3) December is the (12) ______________ month of the year.

4) My (1) _______________ doll was Barbie.

5) In the (5) ______________ lesson we read fairy tales.

4. Выберите правильную форму глагола.

1) I (am / is / are) going to be a police officer.

2) What (am / is / are) you going to be?

3) My friend (am / is / are) going to be famous.

4) My mother’s friends (am / is / are) going to live in Italy.

5) (Am / Is / Are) her sister going to work in a vet clinic?

 

(Ответы записать следующим образом, например: 1) are).

5. Раскройте скобки и запишите правильную форму глагола. Используйте Present Perfect or Past Simple.

1) — I (break) _______________________ the vase!

    —  How _________ you (break) ___________ it?

    —  I (play) _____________ with my dog.

2) — I am happy because my father (buy) ________________ me a new computer game   yesterday.

    — What game ______ he (buy) _________?

    — He (buy) ___________me a Star Wars game.

3) — Children, come here! I (make) ____________________ a cake.

    — What cake _________you (make) ___________?

    —  I (make) ___________ a lemon cake.

(Ответы записать следующим образом, например: 1) и далее через запятую записываем глаголы в нужной форме. К каждому диалогу должно быть записано три правильных формы глагола).

6. Прочитайте описание комнат. Выберите правильный заголовок к каждому тексту. Один заголовок лишний.

1) People can prepare breakfast or dinner in this room. Women usually spend much time there. We have a fridge, a table, a cooker and a cupboard in this room.

2) There are beds or a sofa in this room. You can see a wardrobe there. People have a rest in this room.

3) This room is not very large. We take a shower or have a bath in this room. You can clean your teeth, wash your hands and face there.

a) A bathroom

b) A living room

c) A kitchen

d) A bedroom                                    (Ответы запишите в виде таблицы).

7. Прочитайте и выпишите лишнее слово в каждой строке.

1) a sofa, a kitchen, a chair, a wardrobe, a cupboard

2) pet shop, supermarket, bus station, shopping centre, toy shop

3) hospital, museum, theatre, library, cinema

4) cook, cooker, cookies, meal, cake, dish, knees

5) doctor, hospital, sick, skeleton, pistol, veterinarian, procedure

(Ответы записываем таким образом, например:1) jump).

8. Прочитайте текст.

Hello! My name is Mary. I am 10. I want to tell about professions of my parents and relatives. Also I want to tell you about what I am going to be. My mother works in a hospital. She helps sick animals. I think that it is important work to help different animals.  She is a vet. My father works in a school. He teaches Math to children. He is smart and helpful. He is a teacher. It is an interesting job. I have got a brother. His name is Sam. He is very clever and talented. Sam is going to be an actor or a writer. My uncle is good at playing guitar. He is a musician. My aunt is tall and beautiful. She wears wonderful clothes. She is a model. I am going to be an actress. I am going to act in plays and films, too. That is great! And I am going to be a famous and happy actress. If a job is worth doing it is worth doing well.

Прочитайте предложения после текста и выберите правильное утверждение: True – правда, False – неправда, Doesn’t say – в тексте такой информации нет.

(Ответы записать следующим образом, например: 1. А).

1. My name is Sam.

A) True                                   B) False                                     C) Doesn’t say

2. I am 12.

A) True                                   B) False                                     C) Doesn’t say

3. I want to tell about professions of my grandfathers and grandmothers.

A) True                                   B) False                                      C) Doesn’t say

4. Also I want to tell you about what I am going to be.

A) True                                   B) False                                      C) Doesn’t say

5. My mother works in a school.

A) True                                   B) False                                       C) Doesn’t say

       

6. My father works in a hospital.

A) True                                    B) False                                     C) Doesn’t say

7. My fathers name is John.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

8. My brother is very silly and talented.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

9.  My aunt wears wonderful clothes.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

10. And I am going to be a famous and popular actress.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

9. Решите кроссворд. Прочитайте внимательно объяснения к каждой профессии, выберите из представленных после кроссворда слов.

(Ответ записываем следующим образом, например: 1 doctor).

Кроссворд на следующей странице.

Контрольная работа по английскому языку 4 класс на тему «Контроль чтения с извлечением информации» по УМК Кузовлев В. П. | Тест по английскому языку по теме:

 Контрольная работа (тестирование) по английскому языку

 по чтению с извлечением информации, лексике, грамматике

 по теме «Профессия». 

 IV четверть. 4 класс.

 

Пояснительная записка

      Цель контрольной работы:

учебный аспект:

  • контроль навыков чтения текста в   режиме ознакомительного чтения (с пониманием основного содержания) и чтения с извлечением нужной информации;
  • контроль уровня сформированности лексических навыков по изученным темам;
  • контроль уровня сформированности грамматических навыков по изученным темам:

— словообразование.

развивающий аспект:

  • развитие способности к самоконтролю, анализу и распределению внимания;
  • развитие способность самостоятельно выделять лексические единицы;
  • развитие грамматических навыков.

Задачи контрольной работы:

  • рассмотреть особенности формирования лексических навыков на уроке английского языка;
  • рассмотреть особенности формирования понимания текста;
  • рассмотреть особенности усвоения грамматических навыков.

       Материалы контрольной работы  составлены на основе тем, изученных в III четверти  учебного года в соответствии с программными требованиями.

Используемый УМК: 

  •  Английский язык. 4 класс: учеб. для общеобразоват. учреждений с прил. на электрон. носителе. В 2 ч. Ч. 2/ [В. П. Кузовлев, Э. Ш. Перегудова, О. В. Дуванова]; Рос. акад. наук, Рос. акад. образования, изд-во «Просвещение». – М.: Просвещение, 2013. – 112 с.: ил. – (Академический школьный учебник).  
  • В. П. Кузовлев, Э. Ш. Перегудова, О. В. Дуванова, О. В. Стрельникова. Английский язык. Рабочая тетрадь к учебнику для  4 класса пособие для учащихся общеобразовательных организаций. Москва «Просвещение» 2013.

Формат теста.        Контрольная работа  по английскому языку для обучающихся 4 класса состоит из устной и письменной работы.

Тест состоит из двух разделов. 1 раздел – чтение, задание направлено на выявление навыков чтения текста с пониманием основного содержания, чтение про себя с пониманием прочитанного, умение определять истинность \ ложность утверждения в соответствии с содержанием текста. Выбор правильного ответа, подходящего по смыслу, из нескольких данных.

 2 раздел – лексика и грамматика включает в себя 2 задания: 1 грамматическое задание (практическое применение изученного материала) умение преобразовывать одну часть речи в другую, выбор правильного ответа, из нескольких данных и умение выполнять задание с выбором лишнего слова из слов, представленных в строке.

Продолжительность теста – 40 минут.

Критерии оценивания. За каждый правильный ответ – 1 балл.

Максимальное количество баллов – 10.

18 – 16 баллов (100 – 90 %) – «5»;

15 – 13 баллов (89 – 70%) – «4»;

12– 10 баллов (69 – 50%) – «3»;

9 балла и меньше (меньше 50%) – «2».

Variant-I

I.Чтение . 

1. Прочитайте текст .

Hello! My name is Nick. I am 10. I want to tell about professions my parents and relatives. Also I want to tell you about what I going to be. My father works in hospital. He helps sick people. I think that it is important work to help different people. He is a doctor. My mother works in a school. I love my mother because she teaches history to children. She is smart and helpful. She is a teacher. It is an interesting job. I have got a sister. Her name is Ashley. She is very clever and talented. Ashley is going to be an actress or a writer.  My uncle is good at playing football. He is a sportsman. My aunt is tall and beautiful. She wears wonderful clothes. She is a model. I am going to be an actor. I am going to act in plays and films, too. That is great! And I am going to be famous and happy actor. If a job is worth doing it is worth doing well.

Glossary:

going to be – собираюсь быть;           doctor – врач;

job – работа;                                        writer – писатель.

profession – профессия;

2. Прочитайте предложения и выберите правильный ответ, запишите в виде теста.

1. My name is Nikita.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

2. I am 12.

A) True                                   B) False                                     C) Doesn’t say

3. I want to tell about professions my parents and relatives.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

4. Also I want to speak you about what I going to be.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

5. My father works in school.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

6. My mother works in a school.  

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

7. Her name is Ann.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

8. She is very silly and talented.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

9. She wears wonderful clothes.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

10. And I am going to be famous and unlucky actor.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

II. Лексика и грамматика.

3. Выберите существительные в нужной форме, запишите в виде теста.

1. My aunt is … .

a) a farm;                                          b) farming;                                           c) a farmer.

2. He is … .

a) a police office;         b) a police officer;                             c) a police

3. My mother is … .

a) to sing;                                             b) singing;                                          c) a singer.

4. Our grandma is … .

a) to cook;                                         b) a cooker;                                         c) cooking.

5. Her dad is … .

a) to fish;                                     b) a fisher;                             c) fishing.

6. My friend is … .

a) to work;                                           b) a worker;                                            c) working.  

4. Прочитайте и выпишите лишнее слово в каждой строке:

1. Doctor, hospital, sick, skeleton, veterinarian, toes, procedure, drug;

2. Teacher, lesson, subject, legs, mouth, school, pupil, home task, classroom.

Variant — II

I.Чтение . 

1. Прочитайте текст .

Hello! My name is Nick. I am 10. I want to tell about professions my parents and relatives. Also I want to tell you about what I going to be. My father works in hospital. He helps sick people. I think that it is important work to help different people. He is a doctor. My mother works in a school. I love my mother because she teaches history to children. She is smart and helpful. She is a teacher. It is an interesting job. I have got a sister. Her name is Ashley. She is very clever and talented. Ashley is going to be an actress or a writer.  My uncle is good at playing football. He is a sportsman. My aunt is tall and beautiful. She wears wonderful clothes. She is a model. I am going to be an actor. I am going to act in plays and films, too. That is great! And I am going to be famous and happy actor. If a job is worth doing it is worth doing well.

Glossary:

going to be – собираюсь быть;           doctor – врач;

job – работа;                                        writer – писатель.

profession – профессия;

2. Прочитайте предложения и выберите правильный ответ, запишите в виде теста.

1. I want to tell about professions my parents and relatives.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

2. Also I want to speak you about what I going to be.

A) True                                    B) False                                    C) Doesn’t say

3. I think that it is important work to help different people.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

4. My mother works in a hospital.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

5. It is an interesting job.

A) True                                   B) False                                     C) Doesn’t say

6. Ashley is going to be an actress or a doctor.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

7. My uncle is good at playing football.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

8. He is a bad sportsman.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

9.  My aunt is thick and beautiful.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

10. If a job is worth doing it is worth doing well.

A) True                                       B) False                                         C) Doesn’t say

II.Лексика и грамматика.

3. Выберите существительное в нужной форме, запишите в виде теста.

1. Our uncle is … .

a) to sing;                                     b) a singer;                             c) singing.

2. My father is … .

a) to act;                                         b) an actor;                                         c) acting.

3. She is … .

a) to cook;                                             b) cooking;                                          c) a cooker.

4. He is … .

a) to write;                                          b) writting;                                           c) a writer.

5. My mother is … .

a) to teach;                                           b) a teacher;                                          c) teaching.

6. My sister is … .

a) to report;                                           b) a reporter;                                            c) reporting.  

4. Найдите и запишите лишнее слово в каждой строке.

1. Cook, cooker, cookies, meal, cake, dish, knees;

2. Police officer, outlaw, pistol, hair, military uniforms.

Ключи к письменной части

Variant-I

Variant-II

I.Чтение . 

1. Прочитайте текст.

2. Прочитайте предложения и выберите правильный ответ.

1. False

2. False

3. True

4. Doesn’t say

5. False

6. True

7. False

8. False

9. True

10. False

1. True

2. Doesn’t say

3. True

4. False

5. True

6. False

7. True

8. False

9. False

10. True

II.Лексика и грамматика.

3. Выберите прилагательные в нужной степени.

1. c a farmer

2 .b a police officer

3. c a singer

4. b a cooker

5. b a fisher

6. b a warker

1. b a singer

2. b an actor

3. c a cooker

4. c a writer

5. b a teacher

6. b a reporter

4. Найдите и запишите лишнее слово в каждой строке:

1. toes.

2. mouth.

1. knees.

2. hair.

PROJECT_1_SB_4TH —







:
: 27. 09.2016, 15:15:39
:«, Английский« Английский«


!

:
,







Авторские права ©.2007-2020 гг. . | | | |
.





proshkolu.ru/img/ps2/v3/card220-l-bg.png»>



▫ 6696452-a1584643
▫ 6696452-a1584643
▫ 6696452-a1584643
▫.

▫ `…. ,. ,: ,, `. — «, ,: `,`. ,,! . http://magazines.gorky.media/inostran/2000/5/robert-frost-v-rossii.html ) ,, .











РАЗНООБРАЗИЕ В РАБОТЕ 4-й квартал Скачать PDF бесплатно

ЦИФРОВАЯ СТРАТЕГИЯ 2014-2017

ЦИФРОВАЯ СТРАТЕГИЯ 2014-2017 Цифровая стратегия СОДЕРЖАНИЕ Введение 1 Наше видение 3 Преимущества 5 Наши принципы цифрового дизайна 6 Наша стратегия 8 Наши ключевые факторы влияния 11 ВВЕДЕНИЕ ГФСО использует цифровые технологии

Дополнительная информация

Производственный интеллект

Производственный интеллект Мартин Хельгосон, старший руководитель проекта Intelligent Machining Вахид Калхори, менеджер Intelligent Machining Ян Эдвардссон, аналитик рынка Управление продуктами БЕЛАЯ СТАТЬЯ Мы re

Дополнительная информация

Платформа MicroStrategy Analytics

Бизнес-аналитика корпоративного уровня Простая аналитика самообслуживания Платформа MicroStrategy Analytics Одно комплексное решение. Никаких компромиссов. Без ограничений. Без тупиков. Расширенная аналитика больших данных

Дополнительная информация

Мобильная многофакторная безопасность

Мобильная многофакторная безопасность Революция в аутентификации и цифровой подписи Многофакторная мобильная безопасность Революция в аутентификации и цифровой подписи Смартфоны будут продолжать поставляться в больших объемах,

Дополнительная информация

Интернет вещей в Швеции

Интернет вещей в Швеции telenorconnexion.com Авторские права Telenor Connexion 2014. Все права защищены. Швеция в авангарде Интернета вещей Мы находимся в эпицентре социальной революции с такими же критическими

Дополнительная информация

РАСШИРЕНИЕ ДИНАМИЧЕСКОГО РАБОЧЕГО МЕСТА

РАСШИРЕНИЕ ДИНАМИЧЕСКОГО РАБОЧЕГО МЕСТА Matrix42 позиционируется в дальновидном квадранте Gartner Magic Quadrant как единственный поставщик, который позволяет организациям управлять физическими, виртуальными и мобильными устройствами.

Дополнительная информация

Платформа мобильных приложений

Платформа мобильных приложений от FeedHenry Облачное решение нового поколения, которое упрощает разработку, развертывание и управление мобильными приложениями для предприятий.Разработка нативных, гибридных и HTML5

Дополнительная информация

КУБОК МИРА ПО ИННОВАЦИЯМ IoT / M2M

Информация для участников 20 мая 15 ноября 2014 Категории: Индустрия 4.0 Мобильность Безопасность Здравоохранение Energy Connected Главная Название Спонсоры 2014/2015 Чемпионат мира по инновациям Мир инноваций

Дополнительная информация

Интернет вещей и приложения больших данных

Слайд 1 О компании 1-Enterprise OneEnterprise Products & Services Private Limited 1-E является членом SAP Startup Focus, клуба новаторов, наставником которого является SAP, крупная компания в области технологий. Высокие технологии, автомобилестроение, еда и напитки,

Дополнительная информация

Индекс каналов продаж CA Technologies 2013

ИНДЕКС КАНАЛОВ БЕЛОГО БУМАГИ 2013 ИЮЛЬ 2013 Индекс каналов CA Technologies за 2013 г. стал возможен благодаря гибкости Инновации Вопросы В течение многих лет ИТ-директорам говорили делать больше с меньшими затратами; чтобы не просто оставить

Дополнительная информация

Веб-дизайн и разработка

Веб-дизайн и разработка — в простоте — красота.- DigitalKrafts О нас Интернет — это постоянно меняющаяся среда, которая требует, чтобы вы не отставали от новейших и лучших коммуникационных платформ.

Дополнительная информация

ВАШ ПОЛНОЕ РУКОВОДСТВО ПО CRM

ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ: ПОЛНОЕ РУКОВОДСТВО ПО CRM ВСЕ, ЧТО НУЖНО ЗНАТЬ, ЧТОБЫ НАЧАТЬ С CRM Введение Что такое CRM? CRM — это гораздо больше, чем модная аббревиатура, которую так часто обсуждают в бизнесе. Дополнительная информация

Операции в мобильном мире

Операции в мобильном мире Как руководители операций справляются с дилеммой данных / людей Многие области бизнеса претерпели революционные изменения.Социальное сотрудничество, облачные технологии и

Дополнительная информация

Формируем свой ИТ. Облако

Формирование вашего ИТ-облака Модели гибридного облака позволяют организациям использовать существующие ресурсы и расширять ИТ-услуги. Поскольку динамичные бизнес-потребности продолжают создавать беспрецедентную нагрузку на технологическую инфраструктуру,

Дополнительная информация

Белая книга: Разработка 5GL RAD

Белая книга: Разработка 5GL RAD после 2.За 5 часов обучения испытуемые сократили время своего развития на 60-90%. Исследование: 326 Market Street Harrisburg, PA 17101 Luis Paris, Ph. D. Доцент

Дополнительная информация

УПРАВЛЕНИЕ КЛИЕНТАМИ В ОБЛАКЕ

УПРАВЛЕНИЕ КЛИЕНТАМИ В ОБЛАКЕ Ускорьте свой бизнес с помощью CRM2HOST. ЭКОНОМИЧНЫЙ, ГИБКИЙ, ИНТУИТИВНЫЙ И БЕЗОПАСНЫЙ. Требования бизнеса неуклонно растут. Вам нужны эффективные процессы и централизованная информация

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ ЦИФРОВОЙ СТРАТЕГИИ 2014-2015

РЕЗЮМЕ ЦИФРОВОЙ СТРАТЕГИИ 2014–2015 гг. Мария Макгунигал, ИТ-директор НАША ИСТОРИЯ: Мы находимся на важном этапе истории, когда технологии проникают почти во все аспекты нашей жизни.Правительство ожидается более

Дополнительная информация

История за данными

БЕЛАЯ СТАТЬЯ История данных Роберт Голайтли, менеджер по маркетингу продуктов, Aspen Technology, Inc. Осмысление огромных объемов производственных данных лежит в основе усилий по оптимизации активов,

Дополнительная информация

Более пристальный взгляд на BPM. Январь 2005 г.

Подробнее о BPM Январь 2005 г. 15000 Weston Parkway Cary, NC 27513 Телефон: (919) 678-0900 Факс: (919) 678-0901 Электронная почта: info @ ultimus.com http://www.ultimus.com Информация, содержащаяся в этом документе

Дополнительная информация

English II Week 4, Quarter скачать на ppt

Презентация на тему: «Английский II неделя 4, квартал 4» — стенограмма презентации:

1 Английский II неделя 4, 4 квартал

2 Понедельник, 4/6 ЦЕЛИ: DOL: АНАЛОГИИ НОВАЯ НЕДЕЛЯ КРАТКИЙ ОБЗОР:
Зарегистрируйтесь в Moodle СРОК ДАТЫ: НОЯБРЬ.17 ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ ЗА НЕДЕЛЮ: пн. — Роман, вторник. — Нехудожественная литература, ср.

3 , вторник, 7 апреля. ЗАДАНИЯ: РОМАН и Учебное пособие. ЦЕЛИ:
ДОЛ: ПОП-ВИКТОРИНА РОМАН ЗАДАНИЕ ДАТА: НОЯБРЬ. 17 ЗАДАНИЯ: РОМАНА и Учебное пособие

4 Среда, 8 апреля. ЗАДАНИЯ: РОМАНА и Учебное пособие.
ЦЕЛИ: ОБЩАЯ ОЦЕНКА ПОВТОРНО СРОК ВЫПОЛНЕНИЯ НОВОСТИ: НОЯБРЬ.17 ЗАДАНИЙ: РОМАН и Учебное пособие ПРОДАЮТ ЧУДЕСНЫЙ ВЕСЕННИЙ ПЕРЕРЫВ !!!

5 CP English III неделя 4, четверть 4


6 Понедельник, 4/6 ЦЕЛИ: ТЕСТИРОВАНИЕ в течение НОВОЙ НЕДЕЛИ ЭССЕ КРАТКОЕ ОПИСАНИЕ:
2-й и 5-й час в комнату г-жи Стаффен. ЭССЕ Черновой вариант Завтра ср. — Работа над редактированием.—Novel TEST Вт. —Эссе, среда — ЗАДАНИЯ для сочинения: сочинение

7 вторник, 4/7 ЦЕЛИ: ЭССЕ ЗАДАНИЯ: Эссе — редактирует Peer Review
Распечатайте свои работы до начала урока ЗАДАНИЯ: Эссе — редактирует

8 Среда, 4/8 ЗАДАНИЯ: Эссе — 2-й черновик
ЦЕЛИ: ОБЗОР ИСПЫТАНИЙ Вопросы № 8 и № 10 Рецензии на эссе Переписать — иметь 2-й черновик Среда (по возвращении) ЗАДАНИЯ: Эссе — 2-й черновик ИМЕТЬ ЧУДЕСНЫЙ ВЕСЕННИЙ ПЕРЕРЫВ !! !

10 Понедельник, 4/6 ЦЕЛИ: ТАБЛИЦЫ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ НАЗНАЧЕНИЯ YB NP:
Редактирует ЗАДАНИЯ NP: Фотографии на Pep Rally ДНИ РАБОТЫ АПРЕЛЬ = 2 часа

11 вторник, 4/7 ЦЕЛИ: YB NP ЗАДАНИЯ: Фотографии на выпускном вечере РАБОЧИЕ ДНИ
Редактирует Эшли — миссис.

Leave a Reply

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *