Английский язык подготовка к контрольной работе 5 класс: Итоговый контроль по английскому языку для учащихся 5 класса

Контрольно-измерительные материалы по английскому языку в 5 классе

СПЕЦИФИКАЦИЯ

КИМ по английскому языку для оценки достижений учащихся

1. Назначение КИМ

Назначение данной работы – проверить уровень усвоения языкового материала, уровень сформированности умений и навыков аудирования, чтения, лексико-грамматических навыков и навыков письма.

2.Подходы к отбору содержания, разработке структуры КИМ

Содержание и структура КИМ по предмету «Английский язык» разработаны на основе следующих документов и методических материалов:

  • Федеральный государственный образовательный стандарт основного общего образования;

  • Английский язык. Рабочие программы. Предметная линия учебников Комарова Ю.А. 5-9 классы: пособие для учителей общеобразовательных учреждений/Комарова Ю.А.

  • Английский язык: учебник для общеобразовательных организаций/Ю.А.Комарова.

Контрольно-измерительные материалы для проведения промежуточной аттестации по английскому языку составлены с учётом кодификатора, включающего те элементы содержания из «Обязательного минимума содержания основных образовательных программ», которые изучаются в соответствующем классе основной школы.

Выполнение учащимися совокупности представленных заданий позволяет оценить соответствие уровня их иноязычной подготовки, достигнутого к определенному этапу, тому уровню, который определен стандартом основного общего образования по иностранному языку.

3. Структура КИМ

Контрольная работа состоит из блоков, задания которых позволяют проверить навыки аудирования, чтения, письма и знания лексики/грамматики.

Входная контрольная работа по английскому языку в 5 классе

Итоговая контрольная работа по английскому языку в 5 классе

1. Структура КИМ

Итоговая контрольная работа состоит из письменной части. Письменная часть включает 3 раздела: аудирование, чтение, грамматику и лексику.

Раздел «Аудирование» включает 6 заданий с выбором ответа (ВО): (задания 1-6), раздел «Чтение» включает 6 заданий с выбором ответа (ВО): (задания 7-12), раздел «Грамматика и лексика» включает 6 заданий с кратким ответом (КО): (задания13-18).

Всего заданий -18, из них: 12 заданий с выбором ответа и 6 заданий с кратким ответом.

В заданиях по аудированию проверяется сформированность умения понимать основное содержание прослушанного текста, в то время как в заданиях по чтению проверяется сформированность умения извлекать запрашиваемую информацию из прочитанного текста.

В заданиях по грамматике проверяются навыки оперирования грамматическими единицами в коммуникативно значимом контексте на основе предложенного текста.

2.Распределение заданий по содержанию

Номер задания

Проверяемые элементы содержания

Тип задания

Аудирование

1.

2.

3.

4.

5

6.

Аудирование с пониманием основного содержания учебного или аутентичного текста, построенного на изученном языковом материале

ВО

ВО

ВО

ВО

ВО

ВО

Итого: 6 заданий

Чтение

7

8

9

10

11

12

Чтение с пониманием запрашиваемой информации в учебных или несложных аутентичных текстах, содержащих некоторое количество незнакомых слов, не влияющих на понимание запрашиваемой информации

ВО

ВО

ВО

ВО

ВО

ВО

Итого: 6 заданий

Грамматика и лексика

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

Грамматические навыки употребления нужной морфологической формы слова в коммуникативно значимом контексте.

Знание изученной лексики.

Знание неправильных глаголов

ВО

ВО

ВО

КО

КО

КО

КО

КО

КО

КО

Итого: 10 заданий

Письмо

23

Навыки письменной речи по написанию короткого текста по заданной теме

РО

Всего 23 заданий

3. Тематика заданий (во всех разделах работы)

Здоровый образ жизни: питание, спорт.

Школьная жизнь: изучаемые предметы и отношение к ним. Каникулы. Переписка с зарубежными друзьями.

Профессии родителей.

Природа: Домашние и дикие животные. Погода.

Транспорт.

Страна/страны изучаемого языка и родная страна: столицы, национальные праздники страны изучаемого языка.

3.Распределение заданий по уровням сложности.

Итоговая контрольная работа выполняется на базовом уровне сложности в заданиях 1-22, повышенный уровень – задания 22 и 23..

4. Оценивание итоговой контрольной работы.

В заданиях по аудированию, чтению, лексике и грамматике (1-22) за каждый правильный ответ обучающийся получает 1 балл. Задание с кратким ответом или с выбором ответа считается выполненным, если записанный ответ совпадает с эталоном.

В случае, если в заданиях 1-15 обведены 2 и более ответов к одному заданию (возможно, в том числе правильный), выставляется 0 баллов.

За неверный ответ или отсутствие ответа в любом задании выставляется 0 баллов.

Задание 23 оценивается по 5-балльной шкале с учетом соответствия коммуникативной задаче, наличию/отсутствию орфографических, лексических и грамматических ошибок.

Определяется сумма баллов обучающегося за выполнение заданий всех разделов итоговой контрольной работы.

Максимальный первичный балл– 35

Рекомендуемая шкала перевода первичных баллов в школьные отметки

Итоговая контрольная работа по английскому языку в 5 классе

АУДИРОВАНИЕ

Прослушайте рассказ. Определите, какие из приведенных ниже утверждений 1-6 соответствуют содержанию текста (1 —True), а какие не соответствуют (2 —False). Обведите номер верного ответа.

1. Jane’s birthday is in summer.

1) True 2) False

2. Jane lives in Great Britain.

1) True 2) False

3. Jane plays a musical instrument.

1) True 2) False

4. Jane has three pets.

1) True 2) False

5. Jane is a good pupil.

1) True 2) False

6. Jane learns a foreign language.

1) True 2) False

ЧТЕНИЕ

A good girl

On Sunday Lizzie and Kate got up early. Right after breakfast they went shopping with their mum. Lizzie was only six, and Kate was seven but they both liked shopping. There were lots of beautiful clothes in the shops: hats, dresses, blouses and others. Their mother bought a pair of nice shoes for each of them. The girls put the shoes on and came home wearing them.

After lunch their dad went fishing. It was a hot day in the middle of July and the girls wanted to go to the river, too. They liked swimming. ‘OK, you may go,” their mum said. “Be careful in the water. And remember to change your shoes.”

When they were walking through wet grass and mud down to the riverbank, their shoes got dirty. Kate said: “Lizzie! Mum’s going to be very angry with you! She told us to change the shoes and you didn’t!”

“But I did,” Lizzie answered. “These are yours.”

7. Lizzie and Kate went shopping in _______________.

1) the morning 2) the afternoon 3) the evening

8. Kate and Lizzie were _______________.

1) friends 2) classmates 3) sisters

9. It was .

1) summer 2) spring 3) autumn

10. The girls went .

1) fishing 2) swimming 3) diving

11. The girls lived near .

1) the lake 2) the sea 3) the river

12. Lizzie was wearing .

1) her new shoes 2) Kate’s new shoes 3) Kate’s old shoes

ЛЕКСИКА И ГРАММАТИКА

Выберите и вставьте подходящее по смыслу слово:

13. The person who sings songs is a…

a) doctor b) singer c) spaceman

14. The person who plays in film is an …

a) writer b) engineer c) actor

15. The person who takes part in sport competitions is a

a) pop singer b) sportsman c) actress

Выберите правильную форму глагола (am, is, are):

16. I … in the seventh form.

17. What … your name?

18. The boys … English.

Выберите правильную форму глагола to have (have, has, had):

19. My sister … got three dogs.

20. We … English three times a week.

21. Yesterday I … 5 lessons.

22. Подберите глаголы в два столбика прошедшую форму из второго столбика:

1. be

2. meet

3. drink

4. take

5. have

6. leave

7. do

8. go

9. eat

10. buy

a) went

b) was/were

c) bought

d) drank

e) ate

f) met

g) did

h) had

i) left

j) took

23. Выбери тему и напиши по ней 5 предложений

1)My family

2)My city

3) My school

4) My chores at home

5) My ordinary day

Текст для аудирования

Аудиотекст

We are going to spend Christmas with my aunt’s family. My mum says that I’ll enjoy it and that I’ll meet my cousin Jane Smith there. I’ve never seen her but my mum often tells me about her. Jane is as old as I am – she is eleven. Her birthday is very soon – on New Year’s Day.

Jane is British and she was born in Britain but then her family moved to America. Now they live in Washington.

I want to give Jane a disc of classical music as a birthday present. My mum says she loves music and plays the piano very well. Jane also loves animals and she takes a good care of her dog and her parrot. She wants to have a cat, too, but her Mum is against it.

Jane does very well at school. She likes Literature and History but her favourite subject is German.

ОТВЕТЫ

Задания 1-21 (разделы: «Аудирование», «Чтение», «Грамматика»): за каждый правильный ответ выставляется 1 балл.

Материал по английскому языку (5 класс) на тему: Образцы контрольных работ для 5 8 классов

Progress Check  4, 5th form

1.Make the sentences complete.

  1. This boy is very……… He asks a lot of questions.          nowadays                                                                                                            
  2. What is his …….?                                                                  rises                                            
  3. The sun ……… at 4 o’clock .                                                 fresh
  4. Mike always buys ……vegetables.                                    foreign
  5. People learn …….languages …….                                       nationality

                                                                                                  curious    

2. Disagree

1. I like both coffee and tea.

2. They both know her secret.

3. There were both fresh  fish and meat in the shop.

3. Translate from Russian into English.

1. Я не люблю ни хоккей, ни футбол.

2. Мы не пойдём ни в музей ни в парк.

4. Open the brackets to complete the sentences.

1. Paul (watch) TV when his father (come) into the living-room.

2. 2 weeks ago Mary (go) to Vietnam.

3. Sandy and Sally (talk) while their children (play) computer.

4. He (not write) a letter at 4 o’clock yesterday.

5. They (sleep) when mother (open) the door.

Progress Check  4, 8th form

Variant 1

  1. Match the words which have opposite meanings.
  1. To prohibit
  2. To protect
  3. To pollute
  4. To throw
  5. To drop litter
  6. To be in danger
  7. To avoid  doing something
  1. To damage
  2. To clear rubbish away
  3. To be out of danger
  4. To allow
  5. To enjoy doing something
  6. To clean
  7. To catch

1

2

3

4

5

6

7

  1. Fill in the blank, changing forms of the words suitably.
  1. ……is one of the most serious world’s problems of our days.
  2. The young woman didn’t know where to look for ……
  3. It was a very….. journey.
  4. Smoking is strictly ……in the office.

POLUTE

PROTECT

DANGER

PROHIBIT

  1. Complete the sentences, using Conditional II and III
  1. If people…(take) bottles, paper, newspapers and cans to special bins, they could be recycled.
  2. If she ..(hear) the conversation, she wouldn’t have come there.
  3. If I were you, I …(continue) the exploration.
  4. If you had read these books, you …(know) more about the environmental problems.
  1. Complete each sentence with the words below.

Pollution, rubbish, cans, environment, packaging, protect, is thrown, in danger,

Prohibited, pollute, bins, clearing up

People get a lot of food from the sea.  But we’ve made the sea a very dirty place. If we are not careful, …1 will kill many of animals and plants in the sea.

A lot of rubbish …2 into the sea. Sea animals, fish and birds are…3. Some animas try to eat the …4, they die.

Oil (нефть) from big ships, chemicals and waste…5 the sea and kill whales and dolphins, fish and birds.

   Luckily many people realize now that we must look after the sea and…6 it.  They say polluting the sea should be strictly ….7. Groups of people  who care about the…8 spend their free time…9 litter from the beaches. People collect ….10, bottles and …11 and put them into different …12 for further recycling.

Дополнительное задание стр60-61 в учебнике №7.

Progress Check  4, 8th form

Variant 2

  1. Match the words which have opposite meanings.
  1. To prohibit
  2. To protect
  3. To pollute
  4. To take care
  5. To drop litter
  6. To destroy
  7. To avoid  doing something
  1. To damage
  2. To clear rubbish away
  3. To produce
  4. To allow
  5. To enjoy doing something
  6. To clean
  7. To hurt

1

2

3

4

5

6

7

  1. Fill in the blank, changing forms of the words suitably.
  1. After “the clear up day” in the park  the students took the rubbish to the local ……. Centre.
  2.  Keep yourself   informed about the … problems
  3.  To clean up the territory from the chemical waste people wear…clothes.
  4. It was a very….. Smoking is strictly ……in the office.

RECYCLE

 

INVIRONMENT

 PROTECT

PROHIBIT

  1. Complete the sentences, using Conditional II and III

a). If  we didn’t pollute our seas, they …(be) full of fish.

b). If she ..(hear) the conversation, she wouldn’t have come there.

c).  If people …(avoid) damaging nature, many species of animals wouldn’t have disappeared.

d). If I … (be) you, I would join Greenpeace .

  1. Complete each sentence with the words below.

Pollution, rubbish, cans, environment, packaging, protect, is thrown, in danger,

Prohibited, pollute, bins, clearing up

People get a lot of food from the sea.  But we’ve made the sea a very dirty place. If we are not careful, …1 will kill many of animals and plants in the sea.

A lot of rubbish …2 into the sea. Sea animals, fish and birds are…3. Some animas try to eat the …4, they die.

Oil (нефть) from big ships, chemicals and waste…5 the sea and kill whales and dolphins, fish and birds.

   Luckily many people realize now that we must look after the sea and…6 it.  They say polluting the sea should be strictly ….7. Groups of people  who care about the…8 spend their free time…9 litter from the beaches. People collect ….10, bottles and …11 and put them into different …12 for further recycling.

Дополнительное задание стр60-61 в учебнике №7.

Контрольная работа по английскому языку 5 класс

Контрольная работа по английскому языку, 5 класс. Декабрь, 2019г.

ФИО:____________________________________________________

1. Напишите прошедшую форму следующих глаголов:

1. do- _________

2. write- _______

3. run-_________

4. meet- _______

5.can-___________

6. visit-_________

7. have-__________

8. be-___________

2.Расставьте слова в правильном порядке, чтобы получилось предложение.

  1. Misha/ in/Moscow/born/was

  2. Kate and Masha/London/born/were/in

  3. My/reads/grandfather/magazine

  4. can/speak/very/I/well/English

  5. Tom/a/teacher/is/good

3. Выбери соответствующую глагольную форму, чтобы получились грамматически верные предложения.

1. Yesterday morning I (drink/drank) three cups of coffee.

2. (Is/Was) the weather dry or sunny last summer?

3. We (run/ran) in the park every day.

4. I (see/saw) Alice at the bus stop yesterday.

5. My brother (goes/went) abroad last May and (visits/visited) a lot of interesting places.

6. She (meets/met) her friends in the gym every Friday.

  1. Дополните предложения подходящими по смыслу словами.

Could       wants       was        wrote        married      met

  1. Three years ago I __________ not read magazines in English.

  2. Who _________________ to become a journalist? – I do!

  3. Where _____________ your mother born? – In Moscow.

  4. Yesterday I ______________ an article for our school newspaper.

  5. My best friend and I _______________ at school five years ago.

  6. Misha ___________________ Kate two years ago. They have two children.

  1. Ask the questions with could:

Give me a pen, please-

Do the flat, please.-

Wash up, please.-

Входная контрольная работа по английскому языку для 5 класса

Ченцова Ирина Владимировна,

учитель иностранного языка высшей категории

МАОУ «Средняя общеобразовательная школа №40»

ВХОДНАЯ КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА

5 класс

Form ______

Date________

  1. Выберите правильный вариант ответа.

  1. My granny has many… on her farm.

A sheeps B sheep C sheepes

  1. I have got two….

A mouse B mouses C mice

  1. My mother… food every day.

A cooks B cook C is cooking

  1. Have you got… nephews or nieces?

A some B any C much

  1. Look! The child… hide-and-seek.

A is playing B are playing C play

  1. Last winter we … a new TVset.

A buy B bought C shall buy

  1. Listen! There is… at home.

A somebody B anybody C body

  1. I am tired. I… to the Black sea next week.

A go B shall go C went

  1. Helen is… than Tina.

A nice B more nice C nicer

  1. Выберите правильный вариант ответа

  1. We (have/ has) got three dogs.

  2. My sister (live/lives) in Kiev

  3. Where (do/does) he go swimming?

  4. (Does/do) Olga like English?

  5. They (watch/watches) television in the evening.

Соотнесите фразы вежливого обращения на английском языке с их переводом на русском. Перенесите ответы в бланк ответов (В8 – В14)
1

2

3

4

5

6

7

Можно войти?

Можно выйти?

Не стоит благодарности.

Как жаль.

Вы хотели бы… ?

Угощайтесь.

Желаю удачи.

А

В

C

D

E

F

G

May 1 come in?

Would you like…?

Good luck!

Help yourself.

That’s a pity,

May I go out?

My pleasure

MARK

Контрольная работа по английскому языку 5 класс

Module 1

1.Find the odd word.

1) Monday, Tuesday, Wednesday, Saturday, Thursday, Friday.

2) Flowers, cats, subjects, eraser, chairs.

3) Hello! Good morning! Good night! Goodbye! Hi!

4) Grade, same, name, bag, later.

2. Finish each list with one word/word combination to name and unite all the words.

Ann, Kate, Fiona, Betty – girls.

1) Maths, Music, History, Art — ? 3) W, t, a, g, f, z, d — ? 5) Pen, ruler, pencil case, glue — ?

2) 12, 14, 10, 2, 8, 16 — ? 4) Red, blue, grey, pink — ? 6) Go, eat, run, sleep, read — ?

3. Choose the right preposition.

1) I like to rest in/at the garden. 2) My brother is at/in school now. 3) Please, sit down/ up. 4) Go to/ on page 67, please! 5) We have 5 lessons in/on Friday. 6) What do you need on/for the science class? 7) I am in/ from Year seven. 8) They are at/in secondary school. 9) Listen to/at your partner. 10) Think about/of new ideas. 11) Look at/to your partner. 12) Are you new to/in school? 13) Come to/for the blackboard, please! 14) Where is she? – She is at/in a shop.

4. Find a mistake in each sentence.

1) I’ve got an pen. 5) They are at school? – Yes, they are.

2) How old is your parents? 6) Is Wendy in Grade 6? – Yes, Wendy is.

3) A pencil is grey. 7) We have 6 lessons on friday.

4) Is Ann ten? – No, she is. 8) David and Markus are 12 year old.

5.

6.

7.

Тест по английскому языку (5 класс) на тему: Контрольная работа 5 класс

Для учителя


TEST

5 класс

An actress, a doctor, a secretary, a vet, a bank manager, a policeman, a driver,

an engineer, a pilot

(a bank manager) 1). He gets up at half past seven every day, has breakfast at 8 o’clock and starts work at half past nine. He works in an office. He has two secretaries and two telephones. He likes people and mathematics. He is …

(a policeman) 2). He wears a uniform and often works in the streets of towns and cities. He helps people if they have some problems: can’t find their way in the city or ask for some other information. He is brave and strong because his profession is sometimes very dangerous. He is …

( a secretary )

3). She works in an office. She is never late for her work because her boss doesn’t like it. She answers telephone calls and sends letters and faxes. Sometimes she brings coffee or tea for her boss or his guests and visitors. She remembers everything that her boss must do every day. She is …

( an actress ) 4). She lives in a big city. She is very talented and loves music. She doesn’t like to get up early because she often comes back from work late at night. She is always pleasant and good — looking at work. People enjoy her work but they don’t know how tied she is sometimes. She is …


TEST

Exercise 1

Прослушай 4 текста, догадайся и напиши названия профессий этих

                людей. Воспользуйся словами в скобках:

(An actress, a doctor, a secretary, a vet, a bank manager, a policeman, a driver,

an engineer, a pilot)

Exercise 2

Вставь пропущенные буквы в слова:

a  ra…ny    seaso…        a  w…ndy   day        a  dark  cl…ud

a   f…ost… wint…r        a fo…gy morn…ng        a bright r…inb…w

whit…   sno…        a blue   …ky        a strong wi…d

a shin…ng s…n        a h…t  even…ng        gre…n   sum…er

Exercise 3                               Подбери подходящее слово:

1.        I was wet because I walked in   … weather without an umbrella.

a. sunny        b. rainy        с frosty

2.        In winter it usually … snow much in Great Britain.

a. isn’t        b. doesn’t        с aren’t

3.        If s   … to have a picnic in such fine weather.

a. strange        b. pleasant        с stupid

4.        Camels like … climate.

a. wet        b. changeable        с dry

5.        Penguins … swimming in cold water.

a. hate        b. enjoy        с attend

6.        In the jungle there are a lot of great …    .

a. people        b. snakes        с white bears

7.        It … rains on the Moon.

a. always        b. often        с never

8.        If it rains heavily for a long time the English say: «If s raining cats and … ».

a. kittens        b. dogs        с mice

Exercise 4                                                                      Напиши эти предложения в отрицательной форме:

  1. The weather in Britain is always fine.        
  2. There are grey clouds in the sky.        
  3. It snows much in winter here.        
  4. I like walking outdoors in cold rainy weather.        
  5. I took my umbrella because it rained.        

Exercise 5                         а) Прочитай отрывок:

My grandfather is a very interesting man. He lived in many places and he had different jobs. When he was 20 he became a sailor (моряк) and traveled a lot to different countries. Then he decided to study medicine and worked as a doctor for some years in a small town. He enjoyed his work very much.

He loved reading in his free time and soon he got interested in literature very much. He knew and saw a lot and wanted to write about it in his books. First he wrote short stories for newspapers and magazines. He wrote about the life of fishermen and sailors, farmers and drivers, teachers and doctors. He told his readers about the people who work hard, who love their country and want to be happy.

Now he is busy (занят) working on his new book about wild life and animals of different countries.

b) Отметь предложения, соответствующие содержанию ( + /-):

  1. My grandfather worked on a ship.
  2. He visited many countries.
  3. My grandfather was a captain when he was 20.
  4. My grandfather studied medicine in a small town.
  5. He loved the profession of a doctor.
  6. His hobby was writing poems.
  7. People could find his first stories in newspapers.
  8. He wrote stories about travels and adventures.
  9. He loved the people whom he described (описывать) in his stories.
  10.  His new book is ready (читается) now very well.

Тест по английскому языку (5 класс) по теме: Итоговая контрольная работа по английскому языку — 5 класс

Итоговая контрольная по английскому языку за 2012-2013 уч.год – 5 класс

  1. Fide the odd (лишнее) one out underline it (подчеркните).
  1. Teacher, speak, break, please, read, Easter.
  2. Technology, school, French, Christmas.
  3. London, holiday, foreign, from, coffee.
  4. Hear, near, heart, dear.
  5. English, Britain, Russian, French, British, German.
  6. Paint, pencil, timetable, exercise book, rubber.
  7. Math, Science, Technology, Christmas, Physical Education.
  1. Fill in speak, tell, say. Use the proper tense.
  1. “____________ louder, please,” the teacher ____________ .
  2. He ____________ to me: ‘’Be serious! Don’t laugh at me!’’
  3. The students in the sixth from ____________ good French.
  4. Her mother ____________ us the bad news.
  1. Fill in the blanks, were necessary, with prepositions.
  1. There are a lot ________ textbook ________  the table.
  2. Little children like to learn funny poems ________  heart.
  3. ________  The lesson we translate ________  Russian ________  German.
  4. ‘’ ________  course, she is ________ Britain’’ Kate said.
  5. Pavel told ________  us ________ his summer holidays.
  6. I would like to invite my British pen friend ________  Moscow.
  7. I’ll be responsible ________  educational and social programmers.
  8. I hope he won’t miss _______  his family _______  his stay _______  Moscow.
  1. Complete the sentences. Add the tag endings.
  1. They will warrantee date and time of our meeting, ___________ ?
  2. Her pen friend studies at a Local State School in London, ___________?
  3. Our parents don’t play sports, ___________?
  4. My sister can speak and read German well, ___________?
  5. Their headteacher didn’t get the invitation, ___________?
  6. Your parents were not at the cinema yesterday, ___________?
  7. Were are not going to write her a letter, ___________?
  8. You have a lot of friends, ___________?
  1. Translate.

Добрый — ___________

Вежливый — _________

Дружелюбный — ___________

Злой — _______________

Послушный — ____________

Капризный — ____________

Шумный — ______________

Неопрятный — ____________

  1. Fill the table.

Положительная

Сравнительная

Превосходная

Перевод

Хороший

Smaller

Interesting

The laziest

Curious

Плохой

  1. Выбери и вставь глагол в нужной форме:
  1. This little kitten … a warm house and a hospitable family.
  1. is needing           B) needs           C) need

2) Look at that group of strange tourists … along the street.

A) are going           B) going         C) go

3) We …  a lot of balloons through the window.

A) are seeing          B) sees         C) can see

4) My little sister … to be a lawyer.

A) goes          B) are going          C) is going

5) Steven … with Joan last summer.

A) makes friends   B) made friends   C) will make friends

6) Yesterday Andrew and his friends …  to the cinema.

A) will go         B) are doing         C) go

7) She usually … with her friends during her visit to London.

A) stay          B) stays          C) will stay

8) Last August my father and I … abroad.

A) go         B) will go         C) went

9) How many girls … there in your class?

A) is          B) are          C) do

8. Translate.

  1. Проводить каникулы — __________________________________________
  2. Скучать по семье — _____________________________________________
  3. Пропускать  уроки — ____________________________________________
  4. Ездить за границу — ____________________________________________
  5. Быть ответственным за культурную и образовательную программу — _____________________________________________________________
  6. Сильный, но грубый спортсмен — ________________________________

Подготовка к тесту Ela по оценке готовности штата Иллинойс, проведенному Л Хавасом

Подготовка к новой оценке готовности штата Иллинойс (IAR), введенной в 2019 году!

Этот учебник для практических тестов подготовит учащихся к новым тестам по английскому языку для оценки готовности штата Иллинойс. Он разовьет все необходимые студентам навыки и обеспечит постоянную практику с типами вопросов и заданий, которые можно найти в реальных оценках.

Полная подготовка к t

Подготовка к новой оценке готовности штата Иллинойс (IAR), введенной в 2019 году!

Этот учебник для практических тестов подготовит учащихся к новым тестам по английскому языку для оценки готовности штата Иллинойс.Он разовьет все необходимые студентам навыки и обеспечит постоянную практику с типами вопросов и заданий, которые можно найти в реальных оценках.

Complete Preparation for the Illinois Assessment of Readiness (IAR)
— Охватывает навыки владения английским языком, перечисленные в Стандартах обучения Иллинойса
— Включает наборы для практики чтения литературных текстов, информационных текстов и парных отрывков
— Обеспечивает практическое завершение Вопросы с выбранным ответом, сконструированным ответом и вопросы с расширенными технологиями
— Содержит письменные задания на основе отрывков для повествований и эссе
— Расширенные наборы вопросов гарантируют, что учащиеся будут практиковаться с широким диапазоном типов вопросов и с вопросами, охватывающими все навыки чтения которые оцениваются

Удобная практика и подготовка к тесту ELA
— Отдельные наборы охватывают все типы задач, обнаруженных в тестах IAR
— Каждый набор имитирует содержание реальных экзаменов
— Включает те же типы вопросов, что и при оценивании
— Гибкий формат позволяет заполнять наборы вопросов в соответствии с любым графиком

Ключевые преимущества
— Укрепляет уверенность, помогая студентам подготовиться перед сдачей реальных тестов
— Развивает все необходимые студентам навыки английского языка
— Предоставляет опыт, отвечая на все типы вопросов и выполняя все типы заданий
— Готовит студентов к писать рассказы и эссе на основе отрывков
— Снижает тревожность во время теста, позволяя практиковаться с низким уровнем стресса
— Более строгие задания способствуют более глубокому пониманию и более продвинутому мышлению
— Ключ подробных ответов позволяет просматривать и улучшать работу учащихся на
— Формат позволяет обратная связь и обзор по мере продвижения студента

.

курсов по подготовке к экзаменам по английскому

Долл. США

.
Leave a Reply

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *