Английский язык 3 класс контрольные задания кузовлев: Контрольно-измерительные материалы 3 класс по УМК Кузовлев

Содержание

Тест по иностранному языку (3 класс): Итоговая контрольная работа по английскому языку 3 класс (В.П.Кузовлев и др.)

Итоговая контрольная работа по английскому языку

Form 3

Name _______________________________

Date _______________

  1. Listening.
  1. Прослушай рассказ Тома и выбери животных, о которых он  рассказал.

Обведи кружком буквы с правильным ответом.

                                           

         

    А                                В                         С                         D

  1. Reading.

A. Прочитай письмо и выполни задания

14 May

Dear pen friend,

   My name is Ann. I am a girl. I am ten. I am from the USA. I live with my mum, dad and two brothers Tom and Harry. They are six. The boys like fairy tales. What is your name? How old are you? Have you got a sister or a brother?

    My birthday is on the 7th  of  January. Summer is my favourite season. In summer I ride my bike, roller skate and play tennis. I can play tennis very well but I can’t swim. I like to draw and read books. When is your birthday? What is your favourite season? What do you like to do? What can you do well?

     I have got a nice dog. My dog is black . Rex likes meat and ham. I like to play with my dog. I like my dog but I would like to have a rabbit. Have you got a pet? Is it funny?

     Please write back.

    Your pen friend,

    Ann  Brown

A1) Закончи предложение.

Ann has got…….

a)  mum, dad and two sisters     b)  mum, dad and two brothers     c)  mum, dad  and a sister

A2) Переведи на русский язык подчеркнутое предложение и запиши.

A3) Подчеркни 1 предложение, которое не соответствует тексту.

a) Ann is from the USA.

b) He can’t swim.

c) She has got a dog.

d) Ann is nine.

B*. Найдите заголовок А-С к каждому из текстов 1-3. Занесите свои ответы в таблицу.

А.  My friend

В.  Pupil’s day.

С.  My favorite season

1. January is the first month of winter. My family and I celebrate my birthday in winter on the 24th of January. I like winter, because I can skate and ski. My brother and I play hockey after school.

2. I have got a friend. His name is Tiny. He is a good friend. Tiny can play football. He likes to swim in the river and to ride a bike.

3. Bob is eight. He gets up at 8 o’clock in the morning, cleans his teeth and washes his face. Bob has breakfast and goes to school. He is a good pupil.

  1. Use of English.

      1. Переведите предложения на русский язык.

1. It’s cloudy. _____________________________                          

2. It’s foggy. _____________________________                                    

3. It’s windy. ____________________________          

4. It’s rainy. __________________________                                  

5. It’s sunny. _________________________                            

6. It’s snowy. __________________________

7. It’s hot. ___________________________                        

8. It’s cold. ______________________________

  1. Соотнесите разные части тела с одеждой, приведенной ниже:

Head — ……………..…, ………………… .

Body — ……………..…,  ……………………. .

Hands — …………………, ……………….…. .

Legs — ……………..….,  …………………… .

Feet -…………………., …………………..… .

boots                       jeans                            gloves                      cap                           socks                                     skirt                     sweater                   mittens                          hat                          jacket

  1. Найдите и подчеркните лишнее слово в каждой строке:

1. Head, month, eyes, face, teeth, toes, nose, ears, hair;

2. Arms, knees, shoulders, legs, mouth, fingers, feet, hands.

Тексты для аудирования

        I have got  three pets.  They  are  my  big friends. My first friend is a dog. It s name is Rex. Rex likes meat, fish. It likes to play with my cat Murka. Rex can swim.

        My second friend is a mouse Kikky. Kikky is little, pretty and red. It likes apples and cheese. I like to play with Kikky.

            My third friend is my cat Murka. Murka is grey and nice. It can play with a stick and dance.

                                 

Тест по английскому языку на тему: Тест по английскому языку, УМК В. П. Кузовлева, 3 класс, Unit III

ENGLISH-3                                                                                                                             UNIT 3

TEST

1. Соотнеси глаголы и существительные так, чтобы получились словосочетания.

1. to wash

a. the path

2. to gather

b. the pets

3. to cook

c. the dishes

4. to sweep

d. apples

5. to feed

e. meals

2. Заполни пропуски в парах «неопределённая форма глагола – форма прошедшего времени».

1) ______ — was/were                  2) to help — ______                         3) to give — _______

4) ______ — played                5) to write — ______  

3. Выбери верный ответ.

1) Yesterday I ______ my car.

a) clean        b) cleans        c) cleaned

2) Last summer he _____ in London.

a) was        b) were        c) be

3) Mike ____ a tasty cake last week.

a) ates        b) ate                c) eats

4) Every day we _____ to school.

a) went        b) go                c) to go

5) His parents sometimes help _____.

a) he        b) his                c) him

        4. Прочитай текст и выбери подходящий вариант для заполнения пропусков в предложениях за текстом.

Kate’s cats

Kate has got many friends. Her friends are cats. Her cats’ names are: Billy, Dilly and Tilly.

The Billy Cat is red. It likes to walk. It likes milk and sweets. It can jump. It can’t play chess. The Dilly Cat is black. It likes to sing and it likes meat and milk. It can swim. But it can’t dance. The Tilly Cat is grey. It is fat and lazy. It likes milk and fish. It likes to sleep and
can’t swim and jump.

All cats are nice and kind. They are good friends. They don’t eat mice and
birds. They play together every day.

1) Kate has got _____ cats.                        a) two                b) three        c) four

2) _____ is a red cat.                        a) Billy                b) Dilly        c) Tilly

3) Dilly likes to _____.                        a) sing                b) sleep        c) dance

4) _____ can’t swim and jump.                a) Billy                b) Dilly        c) Tilly

5)  The cats’ favourite meal is ____.         a) mice        b) milk        c) birds

5. Переведи слова в скобках с русского на английский.

1) Give (мне) a book!                4) Can you tell (им)?

2) I give (тебе) a toy.                5) I visited (её) yesterday.

3) Do you know (нас)?

ENGLISH-3                                                                                                                               UNIT 3

TEST — TEACHER’S PAPER

ОТВЕТЫ И БАЛЛЫ

1.

Каждый верный ответ – 1 балл. Всего – 5 баллов.

2.

1

2

3

4

5

to be

helped

gave

to play

wrote

Каждый верный ответ – 1 балл. Всего – 5 баллов.

3.

Каждый верный ответ – 1 балл. Всего – 5 баллов.

4.

Каждый верный ответ – 1 балл. Всего – 5 баллов.

5.

Каждый верный ответ – 1 балл. Всего – 5 баллов.

ИТОГО: 25 баллов

Перевод баллов в оценку:

22 — 25 баллов – “5”

14 — 21 балл – “4”

8 — 13 баллов – “3”

менее 8 баллов — “2”

Тест по английскому языку на тему: Тест по английскому языку, УМК В. П. Кузовлева, 3 класс, Unit II

ENGLISH-3                                                                                                                             UNIT 2

TEST

1. Соотнеси слово и перевод.

1. a picture

a. часто

2. sometimes

b. родственник

3. a pool

c. кукла

4. a son

d. воздушный шар

5. a doll

e. иногда

6. a balloon

f. бассейн

7. always

g. картинка

8. a relative

h. котёнок

9. a kitten

i. всегда

10. often

j. сын

2. Выбери верный ответ.

1) Bob … a strong dog

        a) have        b) has                c) to have

2) My sister … eleven.

        a) is                b) am                c) are

3)  … do you live?

        a) What        b) How often                c) Where

4) … you sad?

        a) Is                b) When                c) Are

5) — Do you go to school every day?

    — …

        a) No, I don’t.                b) No, he isn’t.                c) Yes, I am.

        3. Прочитай текст и закончи предложения.

Rocky

Mr. Greenwood has got a bird. He is a parrot. His name is Rocky. He is big and funny. He likes to eat corn. He can sing, fly and skip. And he can speak. He speaks well. On Sundays Rocky and Mr. Greenwood usually play chess. But the bird cannot read. Mr. Greenwood teaches his bird to read: «Please, Rocky, read.» They have fun every day.

  1. The bird’s name is … .
  2. He eats … .
  3. Rocky … well.
  4. His teacher is … .
  5. Every day they have … .

4. Ответь на вопросы.

1) What is your name?                4) How old are you?

2) Can you sing?                        5) Do you often help your mother?

3) Have you got a pet?

Контрольная работа по английскому языку 3 класс 2 четверть В.П.Кузовлев

Контрольная работа 3 класс Кузовлев В.П. 2 четверть

2 вариант

1. Подбери правильный перевод к каждому слову.

1) to cook – a) праздник

2) to clean – b) готовить

3) to invite – c) чистить

4) to decorate – d) вечкринка

5) a holiday – e)украшать

6) a party – f)приглашать

1 ___ 2 ___ 3___ 4___ 5___ 6 ___

2.Подбери к словам из первой колонки подходящие по смыслу слова из второй колонки . запиши получившиеся словосочетания:

  1. Make…………… meals

  2. Wash………… the car

  3. Set……………… the dishes

  4. Cook ………… the table

  5. Clean…………… the bed

1 ___ 2 ___ 3___ 4___ 5___

3.Замените русские слова на английские, выбрав их из таблички:

her

him

us

you

them

Ann helps ………………………………………(им) to sweep the paths.

They can help …………………………………….(тебе) , too.

Our parents often help……………………………………(нам).

Her friends give ……………………………………(ей)nice presents every year.

We send ……………………………………(ему) a lot of greeting cards.

4.Обведи нужную форму глагола:

  1. My grandma has/had a lot of work to do every day.

  2. Yesterday she cleans/cleaned the house.

  3. I sometimes help/helped her.

  4. We visit /visited our friends last week.

  5. They go/went to Moscow every year.

Контрольная работа 3 класс Кузовлев В.П. 2 четверть

1 вариант

  1. Составь словосочетания:

1.Help a) the dishes

2.Wash b) the house

3.Clean c) the furniture

4.Make d) about the house

5.Gather e) my bed

6.Dust f) apples

1 ___ 2 ___ 3___ 4___ 5___ 6 ___

2.Напишите глаголы в прошедшем времени

clean — _________________ do — _______________________

go — ___________________ watch — ____________________

sweep — _________________ make — _____________________

help — ___________________ play — ______________________

3.Соедини предложение с переводом. Одно предложение лишнее

1 My mum washed the dishes yesterday a)Аня обычно заправляет кровать

2.He often plays football b)Он всегда играет в футбол

3.Her dad sometimes cleans the house c) Моя мама моет посуду каждый день

4.Ann made her bed yesterday d) Моя мама помыла посуду вчера

5.He always plays football e) Аня заправила кровать вчера

6.My mum washes the dishes every day f)Ее папа иногда убирает дом

7.Ann usually makes her bed g)Он часто играет в футбол

h) Ее папа всегда убирает дом

1 ___ 2 ___ 3___ 4___ 5___ 6 ___ 7 ___

4.Замените русские слова на английские, выбрав их из таблички:

her

them

you

us

him

Ann helps ………………………………………(им) to sweep the paths.

They can help …………………………………….(тебе) , too.

Our parents often help……………………………………(нам).

Her friends give ……………………………………(ей)nice presents every year.

We send ……………………………………(ему) a lot of greeting cards.

Тест по английскому языку на тему: Контроль чтения 3 класс Я хороший помощник! УМК Кузовлев

Form 3 «__»_______________________________

Reading test

V-1

  1. Выбери правильный вариант.
  1. Tom has got:
  1. a mother, a father
  2. a mother a brother, a father
  3. a brother, a mother, a sister
  1. Fred is:
  1. five
  2. seven
  3. nine
  1. Tom helps his brother to:
  1. sweep the paths and clean the car
  2. wash the dishes and dust the furniture
  3. make the bed and gather toys
  1. Закончи предложение:

We often____________________________________

I read and ___________________________________

  1. Что из перечисленного не любит делать Том? Подчеркни.

Clean the car, dust the furniture, make the bed, gather toys, cook meals, sweep the paths, set the table.

Почему ему это не нравится? Выпиши из текста причину.

_________________________________________________

Form 3 «__»_______________________________

Reading test

V-2

  1. Выбери правильный вариант.
  1. Tom has got:
  1. a mother, a father, a brother
  2. a mother, a father
  3. a brother, a mother, a sister
  1. Fred is:
  1. four
  2. nine
  3. seven
  1. Tom helps his brother to:
  1. make the bed and gather toys
  2. sweep the paths and clean the car
  3. wash the dishes and dust the furniture
  1. Закончи предложение:

Fred likes________________________________________

We watch ____________________________________

  1. Что из перечисленного не любит делать Том? Подчеркни.

Clean the car, dust the furniture, make the bed, gather toys, cook meals, sweep the paths, set the table.

Почему ему это не нравится? Выпиши из текста причину.

_____________________________________________________

I am a good helper!

Hi! My name is Tom. I have got a brother. His name is Fred. My brother and I often help mum and dad.                

I help dad to clean the car and Fred helps mum to sweep the paths. I often help my brother too. He is seven. I love him. I help him to make the bed. I read and tell him tales. I help him to gather toys. We often play together. Fred likes playing football. We watch cartoons together. Fred helps me too. He helps me to wash the dishes.        

But I never cook meals. And I don’t like to dust the furniture. It is boring!

Контрольная работа 3 класс. Кузовлев

Контрольная работа для 3 классов. Углубленный уровень 

Просмотр содержимого документа
«Контрольная работа 3 класс. Кузовлев»

1.Послушай цифры и запиши их.

2. Match the columns (соединить выражения)

a stadium горы

a forest зоопарк

a bridge стадион

mountains река

a zoo лес

a river мост

a lake станция

a station озеро

3. Распредели слова по правилам чтения буквы i.

Little, girl, ride, birds, five, like, twins, ship, lions, thirty, silly

4. Вставьте is, are, am:

  1. A fox ___________ clever.

  2. Alice __________ my sister.

  3. The dogs _______ brown.

  4. I ______ from Russia.

  5. The tigers_______ orange.

  6. We ______ nice.

  7. He _____ ten.

  8. I ______ clever and brave.

  9. They ______ smart.

  10. It _______ a red ball.

  1. Напишите соответствующие местоимения (I, you, she, he, it, we, they):

1) I and my mother — _______

2) Mike -_______

3) a bag -_______

4) Alice -_______

5) Bob and Tricky — _______

6) his mother -_______

  1. Вставь like или likes

    1. I _____________ playing badminton.

    2. Steve and Nancy _____________ singing songs.

    3. Mark _____________ reading books.

    4. Ada _____________ dancing.

  2. Выберите правильный ответ:

  1. What country are you from?

  1. Ok b) I’m from Russia c) Russia d) I’m Russian

  1. What city are you from?

  1. I live in Artyom b) I live in the house c) I live city d) I live in the USA

  1. Where do you live?

  1. I live in the zoo b) I live in the house c) I live in the lake d) I live on the farm

  1. How old are you?

  1. Ten b) I’m nine c) fine d ) I’m fine

  1. Do you like playing sports?

  1. Yes, I do. I like playing sports b) I do. c) I like playing sports d) I like

  1. What is your favourite sports?

a) basketball b) My favourite sports is basketball c) Favourite sports my is basketball

  1. Have you got parents?

  1. Yes, I have b) I have c) No, I have d ) Yes, I do.

Тест по английскому языку на тему: Контрольная работа по английскому языку, УМК В. П. Кузовлева, 3 класс, I четверть

ENGLISH-3                                                                                                _______            TERM 1 (UNITS 1-2)

TEST

  1. Соотнеси слово и картинку.

1) a mountain         2) a palace                   3) a balloon                4) a cake               5) a picture

a)                          b)                                    c)                                      d)                       e)

  1. Соотнеси вопрос и ответ.

1. What is her favourite toy?

a. In London.

2. Who is Mr. Brooks?

b. Today.

3. When is your party?

c. A doll.

4. Where does your brother live?

d. His father.

5. How often do you go to school?

e. Every day.

3. Выбери верный ответ.

1) There … two stations.

a) is                b) am                c) are

2) I like … books.

a) read        b) reading        c) reads

3) Usually he … well

a) play         b) plays        c) to play

4) How old … your parents?

a) does        b) do                c) are

5) What … your country like?

a) is                b) am                c) are

        4. Прочитай текст. Это письмо Джима Брауна мистеру Гринвуду. После текста даны утверждения о его содержании. Отметь значком ‘+’ верные из них, а значком ‘-’ — неверные.

Dear Mr. Greenwood,

I am Jim Brown. I am nine. My sister’s name is Jill. She is seven. We have got a brave and kind dog. He is black. His tail (хвост) is short. His name is Rex. Rex and I like to play football in the park. Rex is smart. He can take Jill’s bag to school. In the morning Jill and Rex go to school together. Rex can count pens and pencils, sing songs and dance well.

Mr. Greenwood, do you want to see my Rex? Jill, I and Rex want to see Green School and meet you and your pupils.

Best wishes,

Jim Brown

  1. Jim Brown is ten years old.
  2. Jill is Jim’s sister.
  3. Jill and Jim have got a white dog.
  4. Jill and Jim go to school together.
  5. Rex can count, sing and dance.

5. Переведи слова в скобках с русского на английский.

1) She is (одиннадцать) yours old.                4) I like (мультфильмы).

2) I (всегда) help my mother.                        5) This is his (сын).

     3) (Что) does he do?

ENGLISH-3                                                                                                _______            TERM 1 (UNITS 1-2)

TEST

ОТВЕТЫ И БАЛЛЫ

1.

Каждый верный ответ – 1 балл. Всего – 5 баллов.

2.

Каждый верный ответ – 1 балл. Всего – 5 баллов.

3.

Каждый верный ответ – 1 балл. Всего – 5 баллов.

4.

Каждый верный ответ – 1 балл. Всего – 5 баллов.

5.

1. eleven

2. always

3. What

4. cartoons

5. son

Каждый верный ответ – 1 балл. Всего – 5 баллов.

ИТОГО: 25 баллов

Перевод баллов в оценку:

22 — 25 баллов – “5”

14 — 21 балл – “4”

8 — 13 баллов – “3”

менее 8 баллов — “2”

English_Grade 3_Unit 1_Animals_Craft project_LESSON PLAN 2 _Version 2

Цели обучения, которыми является этот урок способствуя

3.1.1.1 понимать кратко поддержанный инструкции в классе во все большем количестве классных комнат рутины;

3.2.6.1 по очереди разговаривая с другие в ограниченном диапазоне коротких, основных бирж

Средний

20 минут

30 минут

20 минут

Учащиеся сначала узнают о слон (см. Учебные ресурсы).Затем они читают с учителем поддержка, один вводный абзац.

Предварительное чтение

Студенты должны отгадать загадку и подумать, что это текст о

Очень длинный нос.
Он растет и растет,
Он огромный и любит веселье.
Это … ( Слон )

Чтение задача

Дифференциация:

Группа I (учащиеся низкого уровня) Сопоставьте картинки со словами

Группа II (студенты высокого уровня) Подберите слова с их определением.

1, Работа с новыми словами

Уходит Филиалы Сухопутные кустарники

  1. один из расширенных, обычно зеленые органы несет стебель растения. тяжесть человека или вещь.

  2. древесное растение меньше дерева, обычно имеющее несколько постоянных ветвление стеблей из или рядом с земля.

  3. древесное растение меньше дерева, обычно имеющее несколько постоянных ветвление стеблей из или рядом с земля.

  4. любая часть земной поверхности, не покрытая водоемом; часть земной поверхности занимала по континентам и острова:

После чтение

  1. Прочитай текст и завершите предложения

Слоны самые большие 1. _________ млекопитающее в мире. Слоны обитают в Азии и Африке. Африканские слоны крупнее азиатских и имеют более крупные размеры. 2. _____.

Слонов около 200 фунтов, когда они родились.Это один большой ребенок! Взрослый слоны весят от 5000 до 14000 фунтов. Слоны едят трава, 3. ______, кусты, ветки и 4 ._______. Они тратят 16 часов в день ест.

Взрослые слоны съедают 300-600 фунты еды каждый день. Слоны 5. _________ около 2 часов в день. Слонам нравится 6 ._________. Средняя продолжительность жизни слону 60-70 лет.

Проектные работы

Студенты создают животных, слон из бумаги.

3. Время изготовления

Здравствуйте! Посмотри, что у меня … это конверт … как как вы думаете, в чем дело? У меня есть подсказка для тебя

Индивидуально учащиеся производят своих животных, обсуждая, что они делают в группы.

Поднимите пример марионетки и скажите: «Это куклу я сделал для себя. Это _______. Он ест ________ так что это содержит __________ как части, которые он использует для еды. Чтобы получить его пища, ему нужно двигаться, поэтому у него есть _________ на движется.

ДИДАКТИЧЕСКИЙ МАТЕРИАЛ 1

ДИДАКТИЧЕСКИЙ МАТЕРИАЛ 2

Менее способные студенты — большая поддержка за счет подсказки, иллюстрации или написание сложных слов на доска

Более способные студенты — самостоятельная работа над определенным задачи с небольшой поддержкой / без поддержки

Разрешить гибкие группировки и сотрудничество обучение, в зависимости от соответствия задача

Выделите дополнительное время для студентов, которые в этом нуждаются, при необходимости

Предоставлять студентам дополнительную текстовую или визуальную поддержку требуется дополнительная поддержка на английском языке

Создавайте небольшие учебные группы для студентов, нуждающихся в дополнительная поддержка или обогащение с соучредителем, когда соответствующий

через наблюдение

.

уроков ESL для детей, английский для детей начальной школы, 3 класс

Видеоуроки курса 1 уровня

Unit intro — Ресурсы по алфавиту и фонетике.

  • Цель: Обучить буквы алфавита
  • Раздел 1 — Приветствую — Привет

  • Цель: Научить основным приветствиям — Привет, привет, до свидания.
  • Блок 2 — Как вас зовут?

  • Цель: Научить детей произносить свои имена.
  • Блок 3 — Сколько вам лет?

  • Цель: Научить детей называть свой возраст и заучивать числа от 1 до 5.
  • Блок 4 — Числа — Сколько?

  • Цель: Научить детей считать от 1 до 10.
  • Блок 5 A — Цвета — Какого цвета?

  • Цель: Научить детей описывать предметы с помощью цветов.
  • Раздел 5 B — Словарь цветов

  • Цель: Обучить лексике цветов
  • Блок 5 C — Урок цветов зеленого монстра

  • Цель : научить цвета с помощью цветовых песен
  • Блок 6 — Фрукты — Я люблю яблоки.

  • Цель: Обучить детей названиям фруктов и выражению лайков.
  • Блок 7 — Кузов — Голова есть.

  • Цель: Обучать детей частям тела.
  • Блок 8 — Действия — Я не могу, не могу.

  • Цель: Научить детей выражать способности с помощью простых глаголов действия.
  • Видеоуроки курса 2 уровня

    Блок 1 — Животные — Животные на фермах.

  • Цель: Обучить студентов выражать предпочтения, используя словарный запас, связанный с сельскохозяйственными животными.
  • Блок 2 — Члены семьи

  • Цель: Обучить словам и выражениям, используемым при описании семьи.
  • Блок 3 — Школьный рюкзак

  • Цель: Обучать словам и выражениям, относящимся к предметам в классе.
  • Блок 4 — Действия — Можно и нельзя

  • Цель: Обучать глаголам действия
  • Блок 5 — Формы и размеры

  • Цель: Научить различным формам и прилагательным описывать размер.
  • Глава 6 — Указательные местоимения — Это / То / Эти / Те

  • Цель: Обучить существительным и указательным местоимениям единственного и множественного числа.
  • Блок 7 — Номера — от 10 до 100

  • Цель: Обучить числам от 10 до 100 и различию произношения долгих и коротких гласных.
  • Блок 8 — Игрушки — Где это?

  • Цель: Обучать словам и выражениям, связанным с игрушками, и спрашивать, где находятся предметы.
  • Раздел 9 — Дни недели и еженедельные мероприятия

  • Цель: Обучать дням недели и некоторым вещам, которые мы делаем еженедельно.
  • Блок 10 — Погода — Какая погода?

  • Цель: Научить студентов спрашивать о погоде и описывать ее.
  • Блок 11 — Еда — Что вы хотите съесть

  • Цель: Рассказывать учащимся о том, что мы едим и выражаем желание
  • Видеоуроки курса 3 уровня

    Блок 1 — Домашние животные: Почему вы любите собак?

  • Цель: Выучите имена домашних животных и дайте краткое описание домашних животных, используя индивидуальные прилагательные.
  • Блок 2а — Время — Который час?

  • Цель: Научить студентов определять время, а также говорить о повседневных делах.
  • Блок 2b — Время — Который час?

  • Цель: Научить учащихся определять время, используя четверть / прошедшую / половину прошедшего и т. Д.
  • Блок 3 — Месяцы и дни рождения — Когда у вас день рождения?

  • Цель: Обучить студентов месяцам в году и тому, как определять даты, используя месяцы и порядковые числа.
  • Раздел 4 — Работа — Чем занимаются люди.

  • Цель: Научить детей описывать работу с помощью глаголов действия.
  • Блок 5 — Действия — Что вы делаете?

  • Цель: Учащиеся научатся описывать выполняемые действия с использованием прогрессивной прогрессии.
  • Блок 6 — Транспорт — Как вы приходите в школу?

  • Цель: Обучить студентов различным видам транспорта и рассказать о том, как можно передвигаться.
  • Блок 7 — Одежда — Во что вы сегодня одеты?

  • Цель: Научиться описывать то, что кто-то носит.
  • Блок 8 — Где это? — Дома

  • Цель: Обучить детей предлогам места, помещения и вещей в доме.
  • Блок 9а — Овощи — Сколько стоит морковь?

  • Цель: Обучить детей словарному запасу овощей и тому, как покупать овощи.
  • Раздел 9b — Овощи — Урок с дополнительным словарным запасом овощей — Цветная капуста, брокколи и т. Д.

  • Цель: Обучить учащихся дополнительному словарному запасу овощей.
  • Блок 10 — Погода и одежда — Наденьте солнцезащитные очки.

  • Цель: Научить детей говорить об одежде в зависимости от погоды.
  • Блок 11 — Зоопарк — Как выглядит панда?

  • Цель: Научить учащихся описывать животных зоопарка по тому, как они едят и как выглядят.
  • .
    Leave a Reply

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *